Pnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van R K - WaarBenJij.nu Pnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van R K - WaarBenJij.nu

Pnom Penh

Door: Robencaro

Blijf op de hoogte en volg R

28 December 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Vanochtend zijn we aangekomen na een reis op de Mekong. Helaas was die niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. We zaten meer in de bus dan op de boot en de overnachting op een floating hotel was ook niet echt fantastisch. Maar wel leuke Nederlanders ontkoet: Flip en Ine. die gaven ons de tip paar dagen naar Sihanoukville te gaan. Een mooi strand waar je leuk oud & nieu moet kunnen vieren. Maar helaas zit alles vol. Dus we gaan morgen de gok wagen. We laten de backpacks in Pnom Penh en gaan licht bepakt naar Sihanoukville en hopen dan een plek voor 3 nachten te kunnen vinden. Wish us luck!
Morgen hebben we een tuk tuk geregeld die ons naar de Killing Fields brengt en daarna op tour naar het oorlogsmuseum en vervolgens naar het meer Bang kak. Daar gaan we voor onze buurman Zeger een oude bekende zoeken. Hopelijk vinden we hem.
Als het goed uitpakt met Sihanoukville dan zijn we daar tot 1 januari. Die dag gaan we dan met de bus naar Siem Reap. Daar blijven we dan nog 2 dagen. de laatste 4 dagen blijven we dan in Luang Prabang. Time flies when you're having fun!

• 28 December 2010 - 12:31

Sophie:

Car,

Erg leuk om jullie reisverhalen te lezen! Heerlijk! Wil ook op vakantie!

Soof